Flirtic.com gavo investicijų iš Almaz Capital Russia Fund I ir yra pasiryžęs pakeisti pažinčių svetainių darbo principus


vyresnysis "Myspace" viceprezidentas prisijungia prie Flirtic direktorių valdybos


Talinas, birželio 9 diena 2011 metai - Flirtic.lt - pažinčių portalas, sukurtas naujos kartos socialinių tinklų vartotojams - pritraukė investicijas iš Almaz Capital Partners Russia Fund I (sukurtas remiant Cisco ) siekiant paleisti anglišką ir rusišką svetainės versijas. Įmonė taip pat paskyrė vyresnįjį "MySpace" viceprezidentą Eiprilą Henrį (April Henry) nepriklausomu direktorių valdybos nariu.

Flirtic.lt paskirtis - padaryti interneto pažintis efektyvesniais, pašalinę pagrindines kliūtis antrosios pusės paieškose. Flirtic naudoja populiariausių socialinių tinklų funkcijas, tarp jų vidaus paštas, vartotojo "siena", "like" funkcija, taip pat socialiniai žaidimai ir testai. Šios funkcijos padės net ir labiausiai droviems žmonėms išreikšti save, rasti tinkamus žmones ir lengvai pradėti bendravimą.

Flirtic.com nenaudoja įprastos pažinčių svetainių praktikos, kurie reikalauja, kad vartotojas užpildytų ilgų klausimynų. Vietoj to, vartotojas užpildo klausimyną, žaisdamas žaidimus ir atsakydamas į trumpų ir įdomų testų klausimus.

"Flirtic - labai skiriasi nuo įprastų internetinių pažinčių svetainių, - sako vykdantysis direktorius Andres Susi. - Mes norime, kad idealaus partnerio paieškos procesas linksmintų, o ne erzintų. Žaidimai ir testai Flirtic.lt yra patrauklūs patys savaime, bet be to, jie leidžia parinkti tinkamus pašnekovus, atsižvelgiant į asmenybės tipą, skonį ir interesus."

Eiprilas Henris (April Henry), vyresnysis "MySpace" viceprezidentas ir nepriklausomas Flirtic direktorių valdybos narys teigia: "Seni pažinčių metodai jau seniai nėra populiarūs tarp jaunimo, kuris išaugo bendraudamas socialiniuose tinkluose. Jaunimas nenori atsakyti į nesibaigiančius klausimus tam, kad sukurti sau anketą arba leisti valandų valandas peržiūrėdami svetainės vartotojų bazę ir ieškodami patrauklių žmonių. Flirtic.lt - pažinčių svetainė, kurioje bendrauti yra taip paprasta, kaip socialiniame tinkle. Pagal svetainės statistiką, 30% Flirtic vartotojų prisijungia kiekvieną dieną - vadinasi vartotojams tinka toks komunikacijos modelis".

"Flirtic komanda - tai patyrę specialistai, kurie anksčiau dalyvavo sėkmingų socialinių tinklų ir elektroninės komercijos svetainių kūrime, - sako Aleksandras Galickas (Aleksandr Galickij) Almaz Capital Partners vadovaujantysis partneris. - Bendradarbiavimas su Eiprilu (April Henry) būtų lemiamas žingsnis siekiant įgyvendinti bendrovės planus paversti tradicines pažinčių svetaines į įdomias ir efektyvias".

Tikslinė Flirtic auditorija - jauni žmonės nuo 18 iki 35 metų. Svetainė buvo atidaryta 2011 metų pradžioje Rusijos ir Estijos vartotojams ir įrodė savo koncepcijos efektyvumą. Artimiausiu metu Flirtic.com planuoja įžengti į kitas rusiškai ir angliškai kalbančių šalių rinkas.

Bendrovę valdoma Estijos verslininkų, turinčių patirties dibant Rate Solutions įmonėje (vienas iš pirmaujančių socialinių tinklų Baltijos šalyse). Tarp Flirtic akcininkų - Andrejus Korobeinik (Andrej Korobeinik) ir Eugenijus Pshenichnikovas (Evgenij Pshenichnikov), serijiniai verslininkai ir steigėjai Rate Solutions, taip pat ir MTVP - įmonė, investuojanti į inovacines technologijas, ir įmonių investitorius Jaakas Roosipuu (Jaak Roosipuu). Prie komandos prisijungė rinkodaros specialistė Nicola Riordan , kuri anksčiau buvo atsakinga už TweetDeck prekybą ir buvo pirmaujanti vartotojų patirties "Skype" marketologė.

Vykdantysis Flirtic direktorius, Andres Susi - sėkmingas verslininkas, kuris tapo vienas iš Cherry Media steigėjų, vienos pačios populiariausios kasdieninių nuolaidų svetainės Baltijos šalyse. Anksčiau Andres ėjo Playforia vykdančiojo direktoriaus pareigas, pirmaujančios internetinių žaidimų įmonės Suomijoje ir Baltijos šalyse. Andres taip pat yra kelių įmonių iš MTVP portfolio direktorių tarybų narys.

О Flirtic.сom

Flirtic.com paskirtis - padaryti interneto pažintis efektyvesniais, pašalinę pagrindines kliūtis antrosios pusės paieškose. Flirtic naudoja populiariausių socialinių tinklų funkcijas, tarp jų vidaus paštas, vartotojo "siena", "like" funkcija, taip pat socialiniai žaidimai ir testai. Šios funkcijos padės net ir labiausiai droviems žmonėms išreikšti save, rasti tinkamus žmones ir lengvai pradėti bendravimą.

Apie Almaz Capital Partners

Almaz Capital Partners – rizikos kapitalo fondas, kuris investuoja į technologines žiniasklaidos ir komunikacijos įmones Rusijos ir NVS šalių teritorijose. Almaz Capital Partners biurai yra Maskvoje ir Silicio slėnyje. Almaz Capital Partners yra fondo Almaz Capital Russia Fund I įkūrėjas, Almaz Capital Russia Fund I taip pat žinomo kaip Almaz Capital/Cisco Russia Fund I. Išsamiau apie Almaz Capital Partners - www.almazcapital.com svetainėje.

О MTVP

MTVP - Estijos įmonė, užsiimanti rizikos investicijomis, orientuota į Rytų Europos interneto įmones, kurios yra vystymosi ir augimo etape. daugiau informacijos galima rasti: www.mtvp.eu

Apie Eiprilą Henrį (April Henry)

Eiprilas Henris - vyresnysis verslo plėtros ir strategijos "MySpace" viceprezidentas. Anksčiau Eiprilas užimdavo panašias pozicijas "News Europe" ir "Fox Interactive Media" įmonėse, taip pat jis įgyjo patirties investicijų srityje "Index Ventures" ir "Morgan Stanley" įmonėse. Eiprilas turi nepakeičiamų žinių interneto inovacijų srityje.

Redaktoriams::

30% aktyvios mėnesinės auditorijos (MAU) Flirtic Estijoje ir Rusijoje prisijungia kiekvieną dieną.

Jei turi papildomų klausimų:

Flirtic.lt
Andres Susi, vykdantysis direktorius
El.paštas:

Almaz Capital Partners
Povilas Bogdanovas (Pavel Bogdanov), partneris
El. paštas: